Hvordan bliver jeg klar til halvmaraton?

Med et gratis træningsprogram tilrettelagt efter dit niveau er du godt på vej og skal nok blive klar til at stå distancen!

Vælg mellem nedenstående programmer:

Bliv klar på 14 uger

Følg træningsprogrammet fra Nike, hvis du vil blive klar til at kunne løbe CPH Half på 14 uger.

Download programmet her

Husk at læse vejledningen igennem, inden du starter på programmet.

Share this with your friends ...Tweet about this on TwitterShare on FacebookEmail this to someone
Fra 5 km til CPH Half

Dette program er for dig, der på nuværende tidspunkt er i stand til at løbe 5 km og gerne vil blive i stand til at gennemføre Copenhagen Half Marathon.

Vælg et kilometerbaseret program eller et minutbaseret program, og husk at læse vejledningen til programmerne, inden du går i gang.

Hent kilometerbaseret program her

Hent minutbaseret program her

Hent vejledning her

Share this with your friends ...Tweet about this on TwitterShare on FacebookEmail this to someone
Fra 10 km til CPH Half

Dette program er for dig, der på nuværende tidspunkt er i stand til at løbe cirka 10 kilometer.

Vælg et kilometerbaseret program eller et minutbaseret program, og husk at læse vejledningen til programmerne, inden du går i gang.

Hent kilometerbaseret program her

Hent minutbaseret program her

Hent vejledning her

Share this with your friends ...Tweet about this on TwitterShare on FacebookEmail this to someone
Rutineret niveau til Cph Half

Dette program er for dig, der er rutineret løber og måske lige har gennemført Copenhagen Marathon.

Vælg et kilometerbaseret program eller et minutbaseret program, og husk at læse vejledningen til programmerne, inden du går i gang.

Hent kilometerbaseret program her

Hent minutbaseret program her

Hent vejledning her

Share this with your friends ...Tweet about this on TwitterShare on FacebookEmail this to someone

 

Om programmerne

  • Programmerne er udviklet af Thomas Nolan, cand.scient. i Idræt samt tidligere landstræner i mellem-  og langdistanceløb. Thomas har også udviklet det træningskoncept, som en række løbeklubber rundt omkring i landet bruger i deres træning op til Copenhagen Half Marathon.
  • Inden du går i gang med programmerne, bør du læse den generelle vejledning
Share this with your friends ...Tweet about this on TwitterShare on FacebookEmail this to someone